Knihu si môžete kúpiť kliknutím na jej obrázok.
Minútovú učebnú stránku si môžete stiahnuť kliknutím na zelenú linku MUS.
Knihu v elektronickej forme si môžete stiahnuť kliknutím na zelenú linku Google.

18.12.09

Milujem knihy

Dovoľte mi milí čitatelia, aby som vás privítala na novom blogu a napísala vám, prečo blog vznikol.

Milujem knihy je nielen názov záložky na facebooku a úžasná iniciatíva vydavateľstva Martinus, ale vyjadruje aj môj pozitívny vzťah ku knihám. :-)

Knihy ma fascinujú už od detstva. Patrím k tým, ktorí potajomky čítali knihy s baterkou pod perinou, o 3-4 ráno, pretože rodičia im v tom bránili. :-) Najkrajším darčekom pre mňa na Vianoce boli knihy. V priebehu Vianoc som ich dokázala všetky prečítať a čakala som na ďalšie Vianoce, pretože kupovať knihy v čase môjho detstva bola skôr výnimka ako pravidlo. Knihu som dokázala prečítať za pár dní a šetrila som si peniažky na ďalšiu knihu. Pravidelne som navštevovala knižnice, kde som presedela veľa hodín. Na vysokej škole som mala v blízkosti knižnicu, kde som prežila možno viac času ako v škole. :-)

Dnes, v čase internetu, máme však iné možnosti ako sa dostať k dobrým knihám. Veľkú zásluhu má na tom Google so svojim produktom Google books. Mnohí z vás zverejňujú dobré knihy na svojich webových stránkach, alebo blogoch. Toto dianie ma úžasne teší. Prístup k informáciám sa uľahčuje, stačí len čítať.
:-)

Prečo blog vznikol? Aký je jeho cieľ?

- Vyhovieť vašim požiadavkám zo seminárov na zoznam literatúry.
-
Uľahčiť vám hľadanie kníh na webe a šetriť váš vzácny čas.
- Vytvoriť vám komplexný prehľad kníh BPM.
- Povedať vám, aké nové knihy vyšli.
- Poskytnúť vám ku knihám ďalšie spracované informácie.
- Umožniť vám výmenu informácií.
- Vytvoriť komunitu ľudí s rovnakým záujmom.
:-)

Čo nájdete na blogu?

- Knihy pre manažérov, ktoré som prečítala, alebo mám v mojej knižnici.
- Obrázky kníh s linkou na kníhkupectvá a popis knihy.
- Linky na Google knihy v elektronickej forme.
- Minútové učebné stránky kníh, ktoré vznikali v priebehu 5 rokov. Minútové - prečítate za minútu, učebné - niečo sa naučíte, stránky - na 1 A4. MÚS je zhrnutie myšlienok autora knihy, slúži pre rýchlu orientáciu a zapamätanie si obsahu knihy.
- Myšlienky - podrobnejší popis hlavných myšlienok kníh.
- Seriály - najzaujímavejšie knihy spracované v elektronickej forme.
- Hry - označenie kníh, v ktorých nájdete manažérske hry.

Čo by sa mi páčilo?

- Do komentárov môžete písať vaše dojmy z kníh.
- Na blog môžete prispievať knihou, prípadne MÚS.
- Blog je o explicitných znalostiach, ktoré si môžeme vymieňať.
:-)

Vianoce sú u mňa spojené s dobrou knihou. Už dávno som chcela vytvoriť takýto blog a teraz nastala tá pravá chvíľa - čas pokoja, pohody a rozdávania darčekov, ktorý môže mať aj takúto virtuálnu podobu. :-)

Peknú zábavu na blogu vám praje

Marta Krajčíová

Žiadne komentáre: